søndag den 6. januar 2008

Zen V Plus


Første punkt på dagsordenen for 23ting 2008 er en mp3-afspiller. Hvad er det for en størrelse, hvordan fungerer den og hvad er det så lige jeg skal bruge den til?
Nu er jeg ikke hvad man normalt forstår ved musisk, så jeg kastede mig i stedet over chancen for at optage lyden af min egen stemme. Det lød desværre ikke særlig godt - her taler jeg naturligvis alene om kvaliteten af lydgengivelsen!
Endelig er der jo også lydbøger, som man kvit og frit (og ganske lovligt) kan downloade til sin afspiller. Nedenfor har jeg listet nogle nyttige links til lydbøger. Nu snakker vi jo 23ting, så linkssamlingen er naturligvis tagget som særskilt del af min del.icio.us-konto.


5 kommentarer:

Ditte P sagde ...

Jeg tror altså kålormen lytter til musik - vi vil også have fif til musik!!!

Spøg til side - da jeg holder fri i morgen vil jeg prøve at kaste mig over din vejledning.

Ditte P sagde ...

Hej du travle
Så har jeg onduleret den der mp3'er opgave - læs mere på min blog - hvis du ka huske hvor den ligger... ;o)

Carsten Bo Vilhelmsen sagde ...

Som det vil fremgå af mit seneste indlæg fremturer jeg med ikke-musik anvendelse af afspilleren. Man er vel stædig!

Ditte P sagde ...

Ja det er man!
Appropos vores snak om at man aldrig var blevet voksen...

Tårnby Kommune-biblioteker sagde ...

part of my charm..